Kongsi Resepi Sedap dan Mudah, Koleksi Pelbagai Resepi Masakan

Sabtu, 24 Disember 2016

Biskut Raya Semprit Susu Gebuss | Aneka Jenis Kuih

Biskut Raya Semprit Susu Gebuss | Aneka Jenis Kuih - Assalam Kepada Para Pembaca Himpunan Resepi Masakan Melayu, Untuk Artikel yang anda baca kali ini dengan Tajuk Biskut Raya Semprit Susu Gebuss | Aneka Jenis Kuih, Saya telah menyiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil Maklumat didalamnya. mudah-mudahan isi Artikel Artikel Biskut Raya, yang Saya tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Tajuk : Biskut Raya Semprit Susu Gebuss | Aneka Jenis Kuih
link : Biskut Raya Semprit Susu Gebuss | Aneka Jenis Kuih

Baca juga


Biskut Raya Semprit Susu Gebuss | Aneka Jenis Kuih

Biskut Raya Semprit Susu

Terima Kasih | Eka Zahra


biskut ini saya buat guna acuan pecah 15 yg dah berumur hampir 40 thn peninggalan arwah ibu saya. Tengoklah warna acuan yg dah pudar dan tak berkilat...namun dah bnyk jasanya...beribubiskut dah dibuatnya...bahkan cream puffs pon dia boleh buat?

Rasa sayu bila saya buat biskut guna acuan ini...teringatkan arwah ibu yg sabar mengajar saya buat biskut nie sbb saya sll fail buat bentuk yg cantik??






Kredit : resepikekbiskutraya



Sekialah Sajalah Untuk Artikel Biskut Raya Semprit Susu Gebuss | Aneka Jenis Kuih

Sekianlah artikel Biskut Raya Semprit Susu Gebuss | Aneka Jenis Kuih kali ini, mudah-mudahan dapat memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa lagi pada artikel seterusnya.

Anda sekarang membaca artikel Biskut Raya Semprit Susu Gebuss | Aneka Jenis Kuih dengan alamat link https://resipitimur.blogspot.com/2016/12/biskut-raya-semprit-susu-gebuss.html
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Tags :

Related : Biskut Raya Semprit Susu Gebuss | Aneka Jenis Kuih

0 ulasan:

Catat Ulasan